1. SteamRep is shutting down at the end of 2024. See announcement.

Declined Bordelands 2 Ru

Discussion in 'Archived Reports' started by Shadow 2, Jul 26, 2012.

1. Shadow 2

Shadow 2 New User

Steam:
    STEAM_0:1:45743657
    http://steamcommunity.com/id/gamergack/ <- The guy that gave me the game

Conversation :

9:06 PM - Gack: hi
    9:06 PM - Shadow: sup?
    9:06 PM - Gack: need something?
    9:06 PM - Shadow: i added u?
    9:06 PM - Gack: yes
    9:07 PM - Shadow: hmm u have bordelands 2?
    9:07 PM - Gack: yes
    9:07 PM - Shadow: u offered me on the steam forums then
    9:07 PM - Shadow: u asked for keys right?
    9:07 PM - Gack: yes, 30 keys
    9:07 PM - Shadow: i can do 27
    9:08 PM - Gack: 30
    9:08 PM - Shadow: the max im giving is 28 and some tf2 items
    9:08 PM - Gack: ok...
    9:09 PM - Shadow: deal then?
    9:09 PM - Gack: yep
    9:11 PM - Shadow: thanks for the trade
    9:11 PM - Shadow: rep me plz
    Gack está agora Offline.
    He gave me a ru bordelands 2 without warning, i was in game so i dint read the description of the game, i sended him a message via his profile saying to him to get my game back, and he responded saying "sureeee" i sended him another friend request, as he dint add me and dint gave my game back, im making a report.

Here is my profile inventory so you guys can see its russian version
    http://steamcommunity.com/id/Shadow47/inventory
    +
    OChave Pontiaguda, OO Queimachado, Luva de Borracha Sem Respeito, OO Atomizador,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co., Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.,Chave para Caixote de Fornecimento Mann Co.
  2. Shadow 2

Shadow 2 New User

Steam:
    game back *keys back
  3. Shadow 2

Shadow 2 New User

Steam:
  4. Shadow 2

Shadow 2 New User

Steam:
    He is also rude, and added me to trade back but dint, he made a joke about everything, and said to me to f✿✿✿ myself, i advice to no one trade with him, and plz do something about this
  5. ForteSP

ForteSP New User

Steam:
    STEAM_0:1:32783182
    I don't see a scam here.
  6. CanadianInvasion

CanadianInvasion Retired Staff

Steam:
    STEAM_0:1:11860924
    Not a scam, as the user did not actively lie about the game. Certainly a dick move though.