1. There is no such thing as a "pending" ban or Steam admin. Anyone threatening your account is a scammer trying to scare you. Read more.

Accepted Report: 76561198158173561 - ([CSGO] Counter-Strike: Global Offensive Items)

Discussion in 'Archived Reports' started by pkel, Aug 11, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pkel

    pkel New User

    Messages:
    4
    Steam:
    STEAM_0:1:168718253
    Scam Report

    Report Type: [Money] PayPal scam or scam attempt
    Virtual item type involved: [CSGO] Counter-Strike: Global Offensive Items

    Accused profile: 76561198158173561

    Victim profile: 76561198297702235

    What happened? Description:
    I added him and he said he wanted to trade skins for paypal, I said ok whats your rep, he then offered paypal invoices owing my account $165, I sent him my AK and knife and he unadded me.​

    Provide Evidence:
    Evidence attached

    I traded him my AK first, he sent me the invoice for $165, I sent him my knife, then he cancelled it.​

    [12:44 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    hey hows it going?

    [12:44 PM]
    pkel:
    cool
    wby

    [12:45 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    just asking. I wanted to know if you'd be interested in selling me any of your cs skins.

    [12:45 PM]
    pkel:
    for wat
    paypal?

    [12:45 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    paypal or I can buy a steam card for the money we agree upon

    [12:45 PM]
    pkel:
    what skins l0l

    [12:46 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    ak red lam and navaja knife
    $145 for both?
    *usd

    [12:46 PM]
    pkel:
    hell
    i mean people have tried to scam me hella

    [12:46 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    yeah i just got scammed last week
    rip karambit damascus
    I'm trying to rebuild my inv, and i love your skins

    [12:47 PM]
    pkel:
    uh
    y cant u buy em off the market
    they aint that expensive either

    [12:47 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    cant deposit money onto steam, even with a card lmao. gives a bullshit error every time
    that's why i buy off of ppl

    [12:48 PM]
    pkel:
    lord

    [12:48 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    yeah steam is kinda s✿✿✿

    [12:48 PM]
    pkel:
    can u show me proof u got that bread

    [12:48 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    bread lmao i like you. It's on my card, I can screenshot a pic of my balance ig.

    [12:49 PM]
    pkel:
    cause honestly id just buy a new knife
    my navaja knife has a funny name on it tho

    [12:49 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    yeah this deal benefits the both of us. you can get a new knife, and i get 2 new dope play skins
    :p
    https://steamuserimages-a.akamaihd....061/3989F3EEE09058BACA0FC7B408D89FBA5175B4EC/

    [12:51 PM]
    pkel:
    why would u even want to send me bread
    if i could just cancel the trade

    [12:51 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    i own a bakery
    no i don't want you to send any mula brother, you wanted to see the cash in my bal
    so there you go

    [12:52 PM]
    pkel:
    fair enough
    try buying em off bitskins?

    [12:53 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    i cant, i dont have a verified paypal. thats why i've been buying skins off of ppl

    [12:54 PM]
    pkel:
    my paypal has been through hell it probably wont even let me access s✿✿✿

    [12:54 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    you want me to buy a $150 card? they sell those $5-500 ones so it'd be perfect

    [12:55 PM]
    pkel:
    i cant gamble steam money :c

    [12:55 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    hey true that, but you can buy a better knife :p
    if you want i can possibly go like $160-165 because my stepdad just payed me

    [12:57 PM]
    pkel:
    this is my second ak red lam with c9 holos on it
    however the navaja is my first knife piece

    [12:58 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    yeah its nice
    Both skins are really nice tbh
    and i've got a good cash rep, so you aren't going to get scammed either :p

    [1:02 PM]
    pkel:
    ok r u sending it first or do i have to trade the s✿✿✿s

    [1:03 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    you want me to buy the code?

    [1:03 PM]
    pkel:
    nah paypal

    [1:03 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    aight email?>
    *?

    [1:03 PM]
    pkel:
    lemme see
    [email protected]

    [1:04 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    okay and you fine with usd as the currency or do you want something else?

    [1:04 PM]
    pkel:
    usd

    [1:04 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    sorry i buy a lot of things from european ppl

    [1:04 PM]
    pkel:
    i speak cash money player
    f✿✿✿ a europe

    [1:04 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    lmao fax
    okay i'm ready to send the money, send the skins. You'll get it via friends and family ofc, so none of that chargeback s✿✿✿

    [1:05 PM]
    pkel:
    fat bet
    i could also spend this money on drugs with ease

    [1:05 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com sent you a new trade offerView trade offer
    dude coke?
    you wanna bet
    no i'm kidding i'm more of a weed guy

    [1:05 PM]
    pkel:
    im a weed guy as well

    [1:06 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    my man <3

    [1:06 PM]
    pkel:
    imma wait for my email to say 165 has incoming

    [1:06 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    i need the skins first :p

    [1:06 PM]
    pkel:
    sigh
    nah imma keep em

    [1:08 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    you sure? I can send an invoice if you want
    so if you dont get the money, you can get it from paypal as they have a buyer guarentee

    [1:08 PM]
    pkel:
    thats too much effort to go through

    [1:08 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    ?

    [1:08 PM]
    pkel:
    i dont trust it

    [1:08 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    You want to talk to my last trader?
    Literally bought play skins from him yesterday
    i've got proof as well

    [1:09 PM]
    pkel:
    invoices?

    [1:09 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    i have trade and money sent proof

    [1:09 PM]
    pkel:
    transactions ids?

    [1:09 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    yeah sure lmao

    [1:09 PM]
    pkel:
    just show me u mean buisness

    [1:10 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    [email protected]
    s✿✿✿ my bad
    X T I C - 76561198158173561 :: CS:GO REP!
    > > > > > > > > > > > > > CLICK HERE to make REP THREAD < < < < < < < < < < < < < < (Following this link is the correct way to make a valid REP THREAD. Any other method WILL result in the rep thread not working properly and then deletion. Follow the link abov
    https://steamcommunity.com/groups/CSGOREPorts/discussions/5/1640919103683065732/

    theres my csgo rep
    and lemme get the screens of the trades and paypal

    [1:10 PM]
    pkel:
    it has 2 responses

    [1:11 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    ik i started it yesterday, i'm trying to get other people i've traded with to comment their experiences too. when we're done maybe you can leave a good word for me
    Gyazo

    https://gyazo.com/86560cf80a23f28795234c9c07d516ff

    Gyazo

    https://gyazo.com/0d11ce614c95724050876489ca981171

    [1:13 PM]
    pkel:
    ill trade the ak first not the knife
    2 seperate trades

    [1:14 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    okay ig. ak, $165, then knife?

    [1:14 PM]
    pkel:
    suer

    [1:14 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    alright dope

    [1:14 PM]
    pkel:
    u already bought an ak red lam
    i mean redline
    y u want redlam

    [1:14 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    yeah i dont like it, your redlam has nice ass stickers and looks better for T in my opinion
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com sent you a new trade offerView trade offer

    [1:17 PM]
    pkel:
    accepted it

    [1:18 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    alright 1 sec
    sent it

    [1:21 PM]
    pkel:
    nope

    [1:21 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    check email maybe
    was sent as an invoiced to be payed by me. Once i receive the knife, i am obligated to pay it, and if i dont, they pay you $165 usd as stated in the tos
    and i'm gonna send it so no problems

    [1:26 PM]
    pkel:
    ok

    [1:26 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com sent you a new trade offerView trade offer

    [1:27 PM]
    pkel:
    ur billing me 165

    [1:27 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    am i?
    wth I'm sorry let me change that
    jesus i am stupid sometimes

    [1:27 PM]
    pkel:
    bruh moment

    [1:27 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    yeah we dont talk about it lmao

    [1:28 PM]
    pkel:
    s✿✿✿ says -165 on my account

    [1:28 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    ?
    oh it just means
    if it were to be payed
    it'd be minus 165

    [1:29 PM]
    pkel:
    you didnt send it friends and family
    smh
    Screenshot
    Captured with Lightshot
    http://prntscr.com/ora8ws

    add me on discord
    this is pissing me off because it says i need to pay you

    [1:32 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    it tells me to pay on the invoice lmao

    [1:32 PM]
    pkel:
    bruh

    [1:32 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    Gyazo

    https://gyazo.com/4ed805f2cfcdc499038ed651a7a004a5

    it says you have to pay because i havent payed yet lmao

    [1:33 PM]
    pkel:
    pay then :9
    :(
    cause it wont let me click on it

    [1:33 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    i'm waiting for the knife lmao. I've got no reason to scam you, the paypal invoice alone covers your $165 if for any reason i scam you, which i wont.

    [1:34 PM]
    pkel:
    lord
    when i click on the invoice though it says "we were not able to complet e your request"

    [1:34 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    Thats weird as hell. did you read the tos though before it started showing the error?

    [1:35 PM]
    pkel:
    it wont let me click it

    [1:35 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    i didnt cancel it so idk

    [1:35 PM]
    pkel:
    Screenshot
    Captured with Lightshot
    http://prntscr.com/orab4y/

    [1:35 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    maybe just a paypal issue

    [1:37 PM]
    pkel:
    Screenshot
    Captured with Lightshot
    http://prntscr.com/orabuc

    Screenshot
    Captured with Lightshot
    http://prntscr.com/orabxh

    u changed it bro

    [1:38 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    do you want me to just send it through friends and family? Or i can make a whole new invoice, where it says i have to pay, and then once i get the knife i pay?
    either way i have to receive knife first

    [1:39 PM]
    pkel:
    pay me for the ak

    [1:39 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    it was a bundle not a single thing
    $165 for both

    [1:39 PM]
    pkel:
    change the thing then
    make a new invoice

    [1:40 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    on it, sorry for the hiccups

    [1:45 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    sent

    [1:48 PM]
    pkel:
    ok it still says negative
    if u scam me im gonna be sad
    simple as that
    stoner sadness suck u know that

    [1:48 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    no brother it literally says i have to pay, it just says that because somebody has to pay the invoice. I have the negative too lmao

    [1:49 PM]
    pkel:
    You sent T.w² X T I C ★ Gamdom.com a new trade offerView trade offer
    pay it pls

    [1:49 PM]
    T.w² X T I C ★ Gamdom.com:
    okay im paying it rn lmao

    [1:50 PM]
    pkel:
    u cancelled it lol
    imma just report you bruh smh

    Attached Files:

  2. Horse

    Horse Administrator SteamRep Admin

    Messages:
    65,333
    SteamRep Admin:
    STEAM_0:1:34690691
    @pkel
    Please provide a full screen shot of your Trade Inventory History (thru a computer not mobile) showing for sure the trade in question(NOT TRADE OFFER!!)- open this with a web browser, move your mouse over the users name in question so it shows up the hypertext popup URL at the bottom of the screen - take the screen shot DO NOT edit it in anyway and upload. Also need a screen shot of your Paypal ACTIVITY (not Summary) for several days beginning with the date before this trade.. full screen DO NOT edit this shot in anyway. Upload HERE…NOT imgur, NOT gyazo or any other 3rd party hosting site!

    Review this screenshot guide to help you:

    https://forums.steamrep.com/threads/screenshot-guide-requirements.157969/

    I also want to see a FULL screenshot of the invoice - what you gave is unacceptable..do not crop screenshots!
  3. pkel

    pkel New User

    Messages:
    4
    Steam:
    STEAM_0:1:168718253
    There u go

    Attached Files:

  4. Horse

    Horse Administrator SteamRep Admin

    Messages:
    65,333
    SteamRep Admin:
    STEAM_0:1:34690691
    Incorrect on the trade inventory history - I asked for it thru a web browser not steam client - and a certain way.
    Try again @pkel
  5. Horse

    Horse Administrator SteamRep Admin

    Messages:
    65,333
    SteamRep Admin:
    STEAM_0:1:34690691
    @pkel Please follow up
  6. pkel

    pkel New User

    Messages:
    4
    Steam:
    STEAM_0:1:168718253
    .

    Attached Files:

  7. Horse

    Horse Administrator SteamRep Admin

    Messages:
    65,333
    SteamRep Admin:
    STEAM_0:1:34690691
    That doesn't show the users steam URL at the bottom - you can see that for yourself.
    Please try again
  8. pkel

    pkel New User

    Messages:
    4
    Steam:
    STEAM_0:1:168718253
    .

    Attached Files:

  9. Horse

    Horse Administrator SteamRep Admin

    Messages:
    65,333
    SteamRep Admin:
    STEAM_0:1:34690691
    Your report was accepted and the accused was banned. Feel free to report a violation via their Steam profile.

    In order to do that, you have to:
    1. Visit the accuseds profile
    2. Click MORE drop-down located at the top right of the page
    3. Choose REPORT VIOLATION
    4. Select the violation, then describe it and provide the evidence
    5. Click SUBMIT REPORT

    Click here to view an animated gif that shows how to report a violation.
Thread Status:
Not open for further replies.