1. Don't click any links in Steam chat. Scammers are sending links with special characters that look exactly like real Steam-related websites.

Accepted Report: 76561198160873062 - ([CSGO] Counter-Strike: Global Offensive Items)

Discussion in 'Archived Reports' started by Clipboard, May 21, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Clipboard

    Clipboard New User

    Messages:
    6
    Steam:
    STEAM_0:0:54617432
    Scam Report

    Report Type: [Money] Other cash fraud (webmoney, bitcoin, etc)
    Virtual item type involved: [CSGO] Counter-Strike: Global Offensive Items

    Accused profile: 76561198160873062

    Victim profile: 76561198069500592

    What happened? Description:
    He did not send keys after I sent him the bitcoin.

    The Trade: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensiveTrade/comments/6chljg/h_230_keysw_201_each_btc_only/

    CHAT LOGS https://pastebin.com/arAXZDsj

    I could identify him through his Coinbase/ Bitcoin account. I gave him the bitcoin, as promised, in the chat logs and picture, but he proceeded to make his profile private. Is there a way I could take legal action? Thanks for your help.​

    Provide Evidence:
    View attachment 559929 View attachment 559930 View attachment 559931 View attachment 559932 View attachment 559933 View attachment 559934 View attachment 559935 View attachment 559929 View attachment 559930 View attachment 559931 View attachment 559932 View attachment 559933 View attachment 559934 View attachment 559935 View attachment 559929 View attachment 559930 View attachment 559931 View attachment 559932 View attachment 559933 View attachment 559934 View attachment 559935 View attachment 559929 View attachment 559930 View attachment 559931 View attachment 559932 View attachment 559933 View attachment 559934 View attachment 559935 View attachment 559936 View attachment 559929 View attachment 559930 View attachment 559931 View attachment 559932 View attachment 559933 View attachment 559934 View attachment 559935 View attachment 559936 View attachment 559937

    Never tell your password to anyone.
    4:42 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: well
    4:42 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: depends on price
    4:42 PM - c h e a t e r: price is on the thread
    4:42 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: and if i have to cover transaction fee, if any
    4:42 PM - c h e a t e r: which fee
    4:43 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: fee to send u bitcoin
    4:43 PM - c h e a t e r: i though there isnt any fee lol
    4:43 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: lol noob
    4:43 PM - c h e a t e r: if you send in coinbase
    4:43 PM - c h e a t e r: >.>
    4:43 PM - c h e a t e r: how much is the fees?
    4:44 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: yeah, only in coinbase
    4:44 PM - c h e a t e r: im making coinbase
    4:44 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: dude...
    4:44 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: you cant
    4:44 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: it takes a long time
    4:44 PM - c h e a t e r: oh
    4:44 PM - c h e a t e r: i will recover my account back then
    4:44 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: like verify ur identity
    4:44 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: and bank acct
    4:44 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: and address
    4:45 PM - c h e a t e r: yep, got that on my old account
    4:45 PM - c h e a t e r: i will just recover it after my game
    4:45 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: k
    4:45 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: score?
    4:45 PM - c h e a t e r: score is 5-6 atm
    5:15 PM - c h e a t e r: gam over
    5:15 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: k
    5:15 PM - c h e a t e r: recovering my acc now
    5:19 PM - c h e a t e r: i recovered my account, i think im ready.
    5:20 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: k
    5:20 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: whats ur rate
    5:20 PM - c h e a t e r: its on my thread >.>
    5:21 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: 2.01
    5:21 PM - c h e a t e r: yep.
    5:21 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: k
    5:23 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: so
    5:23 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: lets do one first
    5:26 PM - c h e a t e r: sure.
    5:26 PM - c h e a t e r: do you need email or btc address for coinbase?
    5:27 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: umm either, but lets do bt
    5:27 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: btc
    5:28 PM - c h e a t e r: 1Mz8bm6LskYpSGnjmzQuUeEjaKgSzrYsqk
    5:28 PM - c h e a t e r: [email protected]
    5:28 PM - c h e a t e r: 159 x 2.01 = 319.59$
    5:28 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: just one
    5:28 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: oh, I could send u usd
    5:28 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: i thinl
    5:28 PM - c h e a t e r: yep usd pls
    5:28 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: think
    5:28 PM - c h e a t e r: yep you can
    5:28 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: k
    5:31 PM - c h e a t e r: https://gyazo.com/0dec4eda717f567ccbe8d6749ffcafbc
    5:32 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: yup
    5:33 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: can u do 2.00
    5:33 PM - c h e a t e r: why
    5:33 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: less price= more profit
    5:33 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: and its hard to sell
    5:34 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: for monies at least
    5:34 PM - c h e a t e r: only 1$ different lol
    5:34 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: yup
    5:34 PM - c h e a t e r: whatever sure
    5:34 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: confirm you recieved one cent
    5:35 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: nvm
    5:35 PM - c h e a t e r: didnt receive anything
    5:35 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: have to send at least 1$
    5:36 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: https://support.coinbase.com/customer/portal/articles/2021569
    5:36 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: make sure you set usd wallet as default
    5:36 PM - c h e a t e r: wait
    5:36 PM - c h e a t e r: lemme make sure
    5:37 PM - c h e a t e r: yep i think its already sent to default usd.
    5:37 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: okay
    5:38 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: cant
    5:38 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: it charges 1.99 to send 1
    5:39 PM - c h e a t e r: try sending with email
    5:39 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: says it will convert to btc
    5:39 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: i am doing email
    5:39 PM - c h e a t e r: mfg, ok just send in btc then
    5:40 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: https://supload.com/Bkc8XhJb-
    5:40 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: can u send a new btc address
    5:40 PM - c h e a t e r: why r you sending 1$ anyway lol, minus the 99cent fee from the 318$
    5:40 PM - c h e a t e r: its a miner fee
    5:40 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: i know
    5:41 PM - c h e a t e r: new btc address wont change the fee lol
    5:41 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: send btc
    5:41 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: address
    5:41 PM - c h e a t e r: new add
    5:41 PM - c h e a t e r: 13uXzVurRraxFn6xZvbL8jFLHQMpgak9wd
    5:41 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: i know that,
    5:41 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: dude thats not a coinbase address
    5:42 PM - c h e a t e r: idk if you're just trolling me now but here
    5:42 PM - c h e a t e r: https://gyazo.com/c32e3c14cd2a14f285b7fbecb7a381a8
    5:43 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: what the heck
    5:43 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: it shouldnt have a miner fee then
    5:43 PM - c h e a t e r: its only 99c fee for miner lol
    5:43 PM - c h e a t e r: there is like 141k unconfirmed trnasaction thats why miner fee is higher
    5:43 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: but this should be off chain
    5:43 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: within coinbase
    5:43 PM - c h e a t e r: idk why
    5:45 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: okay
    5:46 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: figured out how to send without fees
    5:46 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: make sure bitcoin is default
    5:46 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: k?
    5:46 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: sent a small transaction
    5:47 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: confirm u got it
    5:47 PM - c h e a t e r: I received 0$ worth of btc xd
    5:47 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: okay good
    5:47 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: it was 10 satoshi
    5:47 PM - c h e a t e r: x d just sent you 0.0000001 BTC (worth $0.00 USD) using Coinbase.
    5:47 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: okay good lol
    5:48 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: so coinbase rate is
    5:48 PM - c h e a t e r: Ye
    5:48 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: 2,064
    5:48 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: per btc
    5:49 PM - c h e a t e r: W8 1 sec
    5:50 PM - c h e a t e r: Kk that's cool
    5:50 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: so ima send 0.000967 for one key
    5:50 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: confirmed?
    5:51 PM - c h e a t e r: Are you buying 159k lol
    5:51 PM - c h e a t e r: But k sure
    5:51 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: i am
    5:51 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: buying one for now
    5:51 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: so i dont get scammed
    5:51 PM - c h e a t e r: I'm only selling all. Not going to sell 1 by 1 lol wtf really
    5:52 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: i know
    5:52 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: 1 then 10 then like 20
    5:52 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: then 40
    5:52 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: then 50
    5:52 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: then 100...
    5:52 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: got the $?
    5:53 PM - c h e a t e r did not respond to the trade request.
    5:53 PM - c h e a t e r: If you can't take all after this one forget about it. I'm not ready to waste my time. If you feel the need I will scam you then just feel free to back out now.
    5:54 PM - c h e a t e r: Key sent.
    5:54 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: okay now sending
    5:54 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: 0.00967 times two for 20
    5:54 PM - c h e a t e r: Don't
    5:55 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: lol
    5:55 PM - c h e a t e r: Didn't you just read why I wrote lol
    5:55 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: fine I will buy all
    5:55 PM - c h e a t e r: It's 9pm, I don't got time for this 1 by 1 lol
    5:55 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: what is the least you will do
    5:55 PM - c h e a t e r: Any chance you got bank transfer or na? If bot btc is fine
    5:55 PM - c h e a t e r: Not*
    5:56 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: no bank
    5:56 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: dude, i will buy all
    5:56 PM - c h e a t e r: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensiveTrade/comments/6chljg/h_230_keysw_201_each_btc_only/
    5:56 PM - c h e a t e r: >.>
    5:57 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: i know
    5:57 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: but both of our cashrep is trash
    5:57 PM - c h e a t e r: I never really cashout before lol
    5:58 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: its a pain to cashout coz either high fees or untrustworthy
    5:58 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: like me
    5:58 PM - c h e a t e r: I will do the 58k lowest. The I will just sell all 100 at once after the 58k.
    5:58 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: ok 58
    5:58 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: soo
    5:58 PM - c h e a t e r: Wait dont send it now, gimme 2mins
    6:02 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: 0.0556 BTC
    6:02 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: for 58
    6:02 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: hello
    6:04 PM - c h e a t e r: ready now. wait a sec lemme check the price of that btc
    6:06 PM - c h e a t e r: yep. 0.0556
    6:06 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: for58
    6:06 PM - c h e a t e r: yes.
    6:06 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: send offer
    6:07 PM - c h e a t e r: sec
    6:07 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: ill buy the rest also
    6:07 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: if ur not scamming me
    6:07 PM - c h e a t e r: im not lol
    6:07 PM - c h e a t e r: sent :)
    6:07 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: then send
    6:08 PM - c h e a t e r: chill man lol
    6:08 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: oooh
    6:08 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: thanks
    6:08 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: i was on edge there
    6:08 PM - c h e a t e r: how many keys will you pay
    6:08 PM - c h e a t e r: for bayo doppler ph2?
    6:08 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: i dont want
    6:08 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: only keys
    6:08 PM - c h e a t e r: alright np
    6:09 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: just wait a sec
    6:09 PM - c h e a t e r: can someone chargeback btc?
    6:09 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: no lol
    6:09 PM - c h e a t e r: im kinda scard but alright
    6:10 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: just withdraw it to somewhere
    6:10 PM - c h e a t e r: wait like 10mins? im gonna sell this p2 doppler for 85k really quick
    6:10 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: okay
    6:10 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: lols
    6:14 PM - c h e a t e r: if i cant get the bayo to btc
    6:14 PM - c h e a t e r: to keys*
    6:14 PM - c h e a t e r: then i will just sell the rest 100k to you. gimme like 2mins more
    6:14 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: k
    6:16 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: also pls +rep me
    6:17 PM - c h e a t e r: yep after im done with this one
    6:17 PM - c h e a t e r: ok i got 186k now
    6:17 PM - c h e a t e r: 186 x 2.00 = 372$
    6:17 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: okay
    6:17 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: holds up
    6:18 PM - c h e a t e r: kk
    6:21 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: brb in lik 10
    6:21 PM - c h e a t e r: 10mins?
    6:21 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: ya
    6:22 PM - c h e a t e r: damn, alright. i gtg in like 30mins so be quick
    6:23 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: K
    6:33 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: okay
    6:33 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: back
    6:33 PM - c h e a t e r: kk
    6:33 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: how many keys?
    6:34 PM - c h e a t e r: 186
    6:34 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: 0.1784 btc
    6:34 PM - c h e a t e r: w8 lemme check
    6:35 PM - c h e a t e r: correct
    6:35 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: done
    6:35 PM - c h e a t e r: sec
    6:36 PM - c h e a t e r: can you send me the offer?
    6:36 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: k
    6:38 PM - c h e a t e r is now Offline.
    6:39 PM - c h e a t e r is currently offline, they will receive your message the next time they log in.
    6:39 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: k
    6:39 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: omfg
    6:39 PM - Clipboard bets.gg keysbtc.com: seriously

    Attached Files:

  2. ЩĄ | Horse

    ЩĄ | Horse Administrator SteamRep Admin Partner Community

    Messages:
    52,017
    SteamRep Admin:
    STEAM_0:1:34690691
    I need the BTC address used and a full screen of your inventory trade history - and you need to make sure your client URL is enabled on steam client.
  3. Clipboard

    Clipboard New User

    Messages:
    6
    Steam:
    STEAM_0:0:54617432
    Trade history:

    Captur9e.JPG
  4. ЩĄ | Horse

    ЩĄ | Horse Administrator SteamRep Admin Partner Community

    Messages:
    52,017
    SteamRep Admin:
    STEAM_0:1:34690691
    I didn't ask for a video, we don't accept them so I asked for a screenshot of your trade inventory history which now needs to back another day cause of the delay.
    I also asked for BTC address used - haven't received it yet either.
  5. Clipboard

    Clipboard New User

    Messages:
    6
    Steam:
    STEAM_0:0:54617432
    There is no bitcoin address. It was sent through coinbase peer to peer. (From his email.)

    Attached Files:

  6. Clipboard

    Clipboard New User

    Messages:
    6
    Steam:
    STEAM_0:0:54617432
    Notice is says "
    Sent bitcoin
    to esea esea
    −0.0556 BTC"

    Rather than:
    "
    Sent bitcoin
    to bitcoin address
    Payment for order E3EW1TQH to KeyVendor.
    −0.0031537 BTC
    "
  7. ЩĄ | Horse

    ЩĄ | Horse Administrator SteamRep Admin Partner Community

    Messages:
    52,017
    SteamRep Admin:
    STEAM_0:1:34690691
    Can you show an individual transaction of that?
  8. Clipboard

    Clipboard New User

    Messages:
    6
    Steam:
    STEAM_0:0:54617432
  9. ЩĄ | Horse

    ЩĄ | Horse Administrator SteamRep Admin Partner Community

    Messages:
    52,017
    SteamRep Admin:
    STEAM_0:1:34690691
    Your report was accepted and the accused was banned. Feel free to report a violation via their Steam profile.

    In order to do that, you have to:
    1. Visit the accuseds profile
    2. Click MORE drop-down located at the top right of the page
    3. Choose REPORT VIOLATION
    4. Select the violation, then describe it and provide the evidence
    5. Click SUBMIT REPORT

    Click here to view an animated gif that shows how to report a violation.
Similar Threads: 76561198160873062
Forum Title Date
Archived Appeals Appeal: 76561198160873062 - (Steve / BANNED BY SR) Sep 23, 2017
Archived Appeals Appeal: 76561198160873062 - (Steve / BANNED BY SR) Aug 6, 2017

Thread Status:
Not open for further replies.